Fredag markerte vi siste skoledag og avslutningen av nok et skoleår på Seiersborg videregående skole i Follo. Elever og ansatte møttes i de nye skolelokalene i Raveien. Det var taler, kaker og utdeling av roser og klemmer.

For elevene våre som som har fullført videregående skole var fredagen en markering for å feire slutten av en viktig fase og overgangen til noe nytt. Gratulerer til alle avgangselever. Vi er så stolte av dere og ønsker dere lykke til med videre eventyr.

Til dere som også er elever hos oss i august. Vi gleder oss til å se dere igjen.

Takk for et uforglemmelig skoleår! Vi ønsker alle elever og ansatte en fantastisk sommerferie fylt med glede, hvile og mange fine opplevelser. Og så gleder vi oss til å starte opp nytt skoleår i helt nye lokaler.