Vi vet at det kan være skummelt og vanskelig å starte på en helt ny skole, med nye medelever, lærere, nytt skolebygg og nye fag. Blåpunkt inviterer derfor alle nye elever på skolen til fadderdagene i uke 33.

Blåpunkt, er et fritidstilbud for elever på Seiersborg videregående skole i Fredrikstad. Tilbudet er drevet av Blå Kors Fredrikstad, og har i over to år tilbudt fritidsaktiviteter og en møteplass etter skoletid, i helger og i skolens ferier.

Tirsdag 13., onsdag 14. og torsdag 15. august inviteres du som er fersk elev på Seiersborg videregående skole i Fredrikstad til fadderuke sammen med ansatte, frivillige og faddere fra fritidstilbudet Blåpunkt.

• Tirsdag kl 12 – 16: Velkomstdag på skolen. Vi er på skolen og har ulike aktiviteter som spill, lek og moro. Det blir servering av mat. Denne dagen vil dere få møte mange ansatte og tidgivere (frivillige) som er i Blåpunkt. Ta gjerne med deg noen så blir det mindre skummelt.
  • Onsdag kl 12 – 15: Bowling og Lazerworld på Sarpsborg Bowlingsenter. Det blir servering av pizza, brus og slush.
  • Torsdag kl 14.15 – 17.30: Kino med Deadpool og Wolverine på Fredrikstad Kino. Etterpå spiser vi middag på Egon i Fredrikstad.

Disse dagene er en fin mulighet til å bli kjent med nye klassekamerater, samt ansatte og tidgivere i Blåpunkt. Det er også med faddere, som er ungdommer som har vært med på Blåpunkt en stund og kan fortelle deg mer. Vi håper du har lyst til å bli med.

Har du spørsmål eller vil melde deg på fadderdagene?

Ta kontakt med Lina på mobil 476 50 974 eller mail lina.akselsen@blaakors.no