Juleferien er over og elever og lærere er tilbake på skolen. Mange synes at det er ganske fint.

Fjoråret har vært begivenhetsrikt. Vi har vært på tur til både Roma og London og på flere fine innenlandsturer. På skolen har vi arrangert LAN-kveld, førstehjelpskurs, yoga, konsert med Jesus Loves Electro og elever og lærere har konkurrert med og mot hverandre på idrettsdagen. Frisørlinja startet i fjor høst i nye og flotte lokaler. Gjennom året har vi lest, pugget og skrevet. Motivasjonen har vært på topp og den har vært på bunn. Kreativiteten har fått utfolde seg og i fagene har det blitt produsert, testet og vist fram. Noen har praktisert det de har lært i det virkelige arbeidslivet, og de har kommet tilbake med erfaring fra omsorgsektoren, salg- og service eller industribedrifter. I løpet av året har vi blitt bedre kjent med hverandre og vi har fått nye venner.

I 2020 skal vi gjenta og fortsette med alt over. Både med dagens elever og ansatte, og nye som kommer til. Det ser vi fram til!

Takk for i fjor og velkommen 2020.