Denne fine gjengen gleder seg veldig til å møte elevene igjen! Vi har brukt uka på å legge planer for skoleåret og oppstarten slik at alt er klart for å gi elevene en trygg og god start på torsdag.

Vi startet uka på Jeløy Radio der vi møtte kollegaene våre fra Seiersborg i Follo for å dele erfaringer og bli enda bedre kjent. Totalt var vi 64 ansatte – lærere, miljøarbeidere, rådgivere, administrasjon og ledelse.

Dagen startet med mingling – som også var en fin mulighet for nyansatte å bli bedre kjent med sine nye kollegaer på skolene. Så gikk vi over til det faglige hvor vi jobbet sammen både i grupper og i fellesskap.

Tirsdag og onsdag har planlegging av skoleåret fortsatt på skolene våre, og nå gleder vi oss veldig til det blir liv i gangene igjen på torsdag.

Husk oppmøtetider torsdag 17. august:

• Vg1 starter kl. 10.00 – 11.30
  • Vg2 starter kl. 12.00 – 13.30
  • Vg3 starter kl. 12.00 – 13.30

Lurer du på noe mer om skolestart? Les mer i vårt informasjonshefte.

Se flere bilder fra planleggingsdagen her: